دومین گردهمایی بنیاد فرهنگی بین المللی مادر

دومین گردهمایی بنیاد فرهنگی بین المللی مادر

دومین گردهمایی بنیاد فرهنگی بین المللی مادر

 

بنیاد فرهنگی بین المللی مادر طی مراسم شکوهمندی از مادران شایسته تقدیر بعمل آورد.

 شامگاه روز جمعه دهم مهرماه 94 دومین گردهمایی بنیاد فرهنگی بین المللی مادر در هتل بزرگ شیراز برگزار شد در این آیین شکوهمند که متجاوز از 2000 نفر شرکت داشتند علاوه بر شخصیتهای بلند پایه فرهنگی ، اجتماعی و اداری استان، جناب آقای دکتر سعداله نصیری قیداری دبیر کل محترم سازمان یونسکو درایران و جناب آقای دکتر عباس صدری دبیرکل محترم منطقه ای آیسسکو در ایران و نمایندگان سفارت خانه های سوییس و اتریش و همچنین جمعی از هنرمندان معروف و پیشکسوت کشور که از تهران به شیراز آمده بودند شرکت داشتند.

 برنامه با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و نواختن سرود جمهوری اسلامی آغاز شد . ابتدا آقای مهندس غلامرضا محمدی بنیانگذار بنیاد فرهنگی بین المللی مادر طی سخنانی اهداف عالیه این نهاد معنوی را که شناخت مقام والای مادر و آموزش شیوه مادری شایسته به نوباوگان است را به صورت مشروح بیان داشته و از مدعوینی که از نقاط مختلف کشور و استان در این مجلس معنوی شرکت کرده بودند سپاسگزاری نمود.

 بنیانگذار بنیاد فرهنگی بین المللی مادر اظهار امیدواری کرد که این بنیاد بتواند رسالت معنوی خود را برابر با اهداف تعیین و تبیین شده در سراسر جهان به انجام برساند.

 در این برنامه چند تن از شخصیتهای علمی و فرهنگی نیز در مورد گستره اهداف بنیاد مادر سخن گفتند . پس از اجرای برنامه های جالب هنری به وسیله گروه فریادگران بی صدا و گروه گل واژه ها و رونمایی از کتاب مادر به وسیله بنیاد چاپ و منتشرگردیده بود طی مراسم خاص و اثر گذاری مادران شایسته که از نهاد های مختلف معرفی شده و مورد تایید اکثریت اعضای هیئت امنا ، هیئت مدیره و مشاوران بنیاد مادر قرار گرفته بودند ، قدردانی بعمل آمد و هدایایی به آنها تقدیم گردید. این برنامه مورد تشویق شورانگیز حاضران قرار گرفت . اسامی مادران شایسته به شرح زیر می باشد:

1 ـ سرکار خانم مهین عسکری ( خانه دار و خیر)

2 ـ پروین اقبالی (معلم بازنشسته)

3 ـ گلستان انصاری (کشاورز)

4 ـ جواهر جاهد ( مادر شهید)

5 ـ کوچک ناز خوید (همسر و مادر شهید)

6 ـ شهناز رحمانیان (انجمن تالاسمی)

7 ـ خانم جان رحیمی (همسر ومادر شهید)

8 ـ نوش آفرین رستمی (همسر جانباز)

9 ـ هاجر رضایی (آموزش وپرورش)

10 ـ مریم روحانی راد (کارآفرین)

11 ـ صنوبر روحی (سرپرست خانواده)

12 ـ سوسن رهنورد ( کارمند بازنشسته دانشگاه)

13 ـ برگ گل زینلی (خانه دار)

14 ـ فرخنده سبزواری (کشاورز)

15 ـ ایراندخت فاخری (امدادگر)

16 ـ دکتر مهرانا قاسم خانی ( نظام پزشکی)

17 ـ مژده گلکار حقیقی (آموزش وپرورش)

18 ـ خاور محمدی (خانه دار)

19 ـ فاطمه مشایخ (دانشگاه شیراز)

20 ـ عشرت مصور رحمانی (کارآفرین)

 

پس از انجام اقدام معنوی تقدیر از مادران شایسته برنامه جاذب و جالب هنرمند محبوب کشور استاد سالار عقیلی که به همراه همسر و اعضای گروه خود به شیراز آمده بودند به این آیین باشکوه حسن ختامی آفرین برانگیز بخشید.

لوگوی بنیاد مادر

 

۱۰ مهر ۱۳۹۴
تعداد بازدید : ۱,۱۷۸
کد خبر : ۱۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید