مادر شایسته ایران در اسفند ماه معرفی می شود

تهران- خبرگزاری ایرنا- مدیرعامل بنیاد مادر در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) ضمن معرفی این بنیاد و فعالیت های آن گفت: در جشنواره ای که اسفند ماه در شیراز برگزار می شود، مادر شایسته ایران معرفی خواهد شد.

مهندس محمدی

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، غلامرضا محمدی روز دوشنبه اظهار داشت: 34 مادر شامل 33 مادر از استان های کشور و یک مادر از مادران عشایر به این جشنواره راه خواهند یافت. وی گفت: در ادامه این جشنواره، جشنواره مادر شایسته در سطح آسیا را خواهیم داشت که دو مادر یکی از ایران و دیگری از کشورهای آسیایی به عنوان مادر شایسته معرفی می شوند.
مدیرعامل بنیاد مادر خاطرنشان کرد: مادری که در جشنواره آسیایی به عنوان مادر شایسته معرفی خواهد شد، نمونه یک مادر موفق ایرانی است و بنابراین از رسانه ها و کارشناسان می خواهیم که ما را در تعیین شاخص های انتخاب مادر شایسته ایرانی یاری کنند.وی اعلام کرد: تلاش ما در جشنواره مادر شایسته ایرانی ترویج فرهنگ قدرشناسی از مادر و جایگاه وی در سطح ملی و بین المللی است. محمدی تاکید کرد: رسانه ها و به خصوص ایرنا با سابقه ارزنده ای که دارد می توانند در خصوص ارتقای جایگاه مادر و معرفی آن به جامعه نقش تعیین کننده ای داشته باشند و ما را یاری کنند. وی ادامه داد: با توجه به فعالیت فضای مجازی و همین طور اختلاف نظر و دیدگاه بین نسل ها، اعتقاد داریم که رسانه ها می توانند در انجام رسالت معنوی خود که همان ارتقای جایگاه مادر و نقش او در خانواده و جامعه است، ما را یاری دهند.
مدیرعامل بنیاد مادر با اشاره به اینکه این بنیاد وابسته به هیچ گروهی نیست و به طور مستقل کار می کند، گفت: در منشور این بنیاد که از فرمایش رسول اکرم (ص) مبنی بر اینکه «بهشت زیر پای ماردان است» برگرفته است همه مادران فارغ از رنگ، نژاد، قوم و مذهب در نظر گرفته شده اند. همه ماردان دارای جایگاه ویژه هستند و برای نهادینه کردن این امر با دانشگاه ها، رسانه ها و کارشناسان همکاری می کنیم.

 

 لینک منبع خبر : خبرگزاری ایرنا

۲۸ آذر ۱۳۹۷
تعداد بازدید : ۱,۵۲۶
کد خبر : ۱۷۹

نظرات بینندگان

سیروس
0
0
0

واقعا خدا به شما و دست اندرکاران بنیاد مادر توفیق بدهد. موفق باشید


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید