سومین آیین نکوداشت مادران نمونه در شیراز

مهندس محمدی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، غلامرضا محمدی مدیرعامل بنیاد مادر از برگزاری سومین آیین نکوداشت مادران نمونه در شیراز خبر داد و گفت: مادر شایسته ایران از بین مادران نمونه منتخب ٣١ استان کشور انتخاب و معرفی خواهد شد. وی از جمله شاخصه های انتخاب مادر شایسته را فرزند نمونه بودن برای والدین، همسر ، مادر ، شهروند خوب بودن بودن و داشتن اقدمات شاخص در حوزه فعالیت‌های اجتماعی دانست.

وی با بیان اینکه بنیاد مادر به هیچ گروه، نهاد و دسته‌جاتی وابسته نیست، گفت: منتشور امورو مادر مبتنی بر عدم وابستگی به گروه‌ها و نهاد‌ها و عدم هرگونه تبعیض از نظر رنگ، نژاد، قومیت، عقیده و ملیت است. در همین راستا بنیاد مادر در ٧٥ کشور دنیا اقدام به راه‌اندازی دفتر کرده است. مدیرعامل بنیاد مادر با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در حوزه زنان و کانون خانواده بیشترین ارزش افزوده را برای کشور به دنبال دارد، اظهار کرد: به نظر می‌رسد در این بخش دولتمردان همواره کم لطفی کرده یا متوجه موضوع نبوده‌اند.

محمدی با تصریح بر اینکه دغدغه احترام به والدین به ویژه نقش مادر در خانواده باید به یک مطالبه ملی تبدیل شود، عنوان کرد: برای دستیابی به توسعه پایدار چاره‌ای جز تقویت بنیان خانواده در کشور نداریم. مدیرعامل بنیاد مادر همچنین با بیان اینکه از اقدامات بنیاد مادر در اکثر استان‌های کشور و عرصه‌های بین‌المللی استقبال خوبی شده است، گفت: متاسفانه ما در استان فارس و شهر خودمان شیراز غریب هستیم و در زمینه تکریم ارباب رجوع در حد شعار عمل کرده‌ایم.

منبع خبر: باشگاه خبرنگاران جوان

۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
تعداد بازدید : ۲,۰۵۲
کد خبر : ۲۲۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید