برگزاری نخستین آیین نکوداشت مقام والای مادر در قشم

قشم- خبرگزاری ایرنا- نخستین آیین نکوداشت مقام والای مادر در قشم روز چهارشنبه با حضور فرماندار، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد و دیگر مسوولان محلی قشم و با استقبال پر شور مردم برگزار و از ۱۵ مادر نمونه در این شهرستان تقدیر شد.

نکوداشت قشم

در این آیین از فریبا کاویانی، عاطفه پوراحمدی قشمی، صغری احترامی، فضه بازماندگان قشمی و لیلا تفضلی ابوطالبی فرد تجلیل شد. نجمه جعفری قشمی، فاطمه جمالی زینبی، زهرا درس‌خوان، منیژه حق نظری و نوریه سرودی گلستانی دیگر مادران نمونه بودند که مورد تجلیل قرار گرفتند. همچنین بهناز صالحی، زبیده دلجو، شهری رضایی قشمی، هاجر گهرانی قشمی و فاطمه مسعودی قشمی از جمله مادران نمونه بودند که در این مراسم از آنان تقدیر شد.

بنیانگذار بنیاد فرهنگی بین‌المللی مادر گفت: در شناسایی مادران نمونه هیچ محدودیتی از نظر دین، عقیده، ملیت، رنگ پوست، نژاد و غیر آن تاثیرگذار نیست. غلامرضا محمدی افزود: خانواده همچون کالبد جامعه است و مادر قلب این کالبد محسوب می‌شود که تا زمانی که این قلب تپنده باشد، جامعه پویا می ماند. یادمان این آیین نیز توسط مسوولان حاضر با دست‌خط‌هایی در وصف مقام مادر، امضا شد.

بنیاد فرهنگی بین‌المللی مادر در سال ۱۳۹۳ با هدف آشنا ساختن بیشتر جامعه به‌ویژه نسل جوان با جایگاه و نقش والای مادر و ارتقا و بازآفرینی ارزش‌های قداست‌آمیز این شاهکار خلقت از جهات خانوادگی، اجتماعی و فرهنگی شکل‌گرفته است.

 

منبع خبر: خبرگزاری ایرنا

۱۴ دی ۱۳۹۸
تعداد بازدید : ۱,۵۰۱
کد خبر : ۲۷۶

نظرات بینندگان

محبوبه محمدزاده کیانی
4
0
0

با سلام دوست دارم عضو بنیاد مادر شوم


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید