اولین آیین نکوداشت تجلیل از مادران شایسته استان گلستان برگزار شد

اولین آیین نکوداشت تجلیل از مادران شایسته استان گلستان برگزار شد

اولین آیین نکوداشت تجلیل از مادران شایسته استان گلستان

 

شامگاه روز سه شنبه مورخ شانزدهم شهریور1395 اولین آیین نکوداشت تجلیل از مادران شایسته استان گلستان در هتل شهاب گرگان با شکوه و زیبایی بسیار برگزار گردید.

در ابتدای این آئین، سرکار خانم ایراندخت فاخری، نماینده بنیاد مادر در استان گلستان با بیان اینکه الگوی همه مادران حضرت فاطمه زهرا(س) می باشد افزود مادر چراغ راه آینده فرزندان است و یکی از معرف های شخصیت یک مادر، داشتن فرزندان صالح و مفید برای جامعه است.

ایراندخت فاخری افزود:قلب هر خانواده مادر و کالبد هر جامعه خانواده است و اگر جایگاه مادر در جامعه نهادینه شود، آن جامعه به رشد و تعالی دست پیدا می کند.

بنیانگذار بنیاد فرهنگی بین المللی مادر در سخنرانی خود در این آئین اظهار داشت: عشق مادر ابدی و ماندگار است.قداست مادر به تاریخ نیست و عشق مادر نیاز به زمان و مکان ندارد، زیرا عشق مادر ابدی و ماندگار است.

غلامرضا محمدی افزود:ایمان به خدای بزرگ با اتکا به امید و تلاش با احترام به والدین و بخصوص مادر ثمر می دهد. وی با اشاره به اینکه، مادر چراغ راه آینده است، اظهار نمود برای یافتن مسیر درست زندگی و با توکل بر خداوند متعال از این شاهکار خلقت باید به هر نحوی قدردانی شود.

ببنیانگذار بنیاد مادر افزود: در بیان قدر و منزلت مادر، نبی اکرم(ص) فرموده اند بهشت زیر پای مادران است و این مهم راهنمای راه انسانها بوده و باید گفت مادر همانند فرشته ای بر روی زمین است.

غلامرضا محمدی با بیان اینکه چشم انداز بنیاد مادر، "مادران متعالی و جهانی خوشبخت است" اظهار کرد:شعار این بنیاد نیز" مادر شاهکار خلقت و چراغ راه آینده است."

این خیر نمونه استان فارس در ادامه گفت: من اعتقاد دارم که هیچ دعایی گیراتر از دعای مادر نیست و امیدوارم همه به این نتیجه برسند. وی در پایان سخنان خود افزود: مادر دﹸر گرانبهایی است و به پای همه مادران ایرانی سجده کرده و بر این سجده افتخار می کنم.

در بخش پایانی این آئین نیز طی مراسم باشکوهی از خانمها:رقیه رحمانی،فاطمه رحیم اربابی، حال بی بی آتش افروز،معصومه معیری،نوشین نیک فرمان مطلق و حلیمه تازیک به عنوان نماینده مادران نمونه استان گلستان در سال 95 تجلیل و قدردانی گردید.

 

 
اولین آیین نکوداشت تجلیل از مادران شایسته استان گلستان
اولین آیین نکوداشت تجلیل از مادران شایسته استان گلستان

 

لوگوی بنیاد مادر

۱۶ شهریور ۱۳۹۵
تعداد بازدید : ۱,۱۹۳
کد خبر : ۳۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید