فراخوان آیین نکوداشت استاد فرزانه آقای دکتر احمد به‌پژوه

فراخوان آیین نکوداشت استاد فرزانه آقای دکتر احمد به‌پژوه
استاد روان‌شناسی دانشگاه تهران، مدرس آموزش خانواده و مددکار اجتماعی

دکتر به پژوه
بیا تا قدر یکدیگر بدانیم

در راستای تکریم و پاسداشت استادان و پیش‌کسوتان ایران زمین؛ بنیاد فرهنگی بین‌المللی مادر به همراه انجمن مددکاران اجتماعی ایران و با همکاری برخی از دانشگاه‌ها و سازمان‌ها در نظر دارند آیین نکوداشت استاد فرزانه آقای دکتر احمد به‌پژوه را که حدود نیم قرن در عرصه‌های تعلیم و تربیت، آموزش خانواده و سلامت اجتماعی خدمات ارزنده‌ای را عرضه کرده‌اند، در نیمۀ اول اردیبهشت 1401 برگزار کنند.
از این رو، از همکاران، استادان، دانشجویان و دوستان درخواست می‌شود دل‌نوشته‌ها، خاطره‌ها و درس‌آموخته‌های خود دربارۀ ایشان (حداکثر در 500 کلمه و در قالب فایل ورد) به همراه عکس خود یا عکس مشترک با استاد با ارایه توضیحات لازم دربارۀ عکس ارسالی (مکان، زمان و مناسبت) را حداکثر تا پانزدهم فروردین ۱۴۰۱ از طریق ایمیل یا واتساپ ارسال کنند.

ایمیل: nekoodasht.irasw@gmail.com

واتساپ: 09102949863

 

بنیاد فرهنگی بین المللی مادر

www.mothersfoundation.ir

روابط عمومی انجمن مددکاران اجتماعی ایران

www.socialwork.ir

۲۲ اسفند ۱۴۰۰
تعداد بازدید : ۲,۳۵۲
کد خبر : ۳۴۶

نظرات بینندگان

کریم نیکنام
0
0
0

دوره کارشناسی ارشد و دوره دکتری افتخار شاگردی استاد را داشتم سنگ صبور ما بود میخواهم یک خاطره را (که در صفخه اینستاگرامی من نیز موجود است) اینجا نقل کنم. روز دفاع از پایان نامه کازشناسی ارشدم جهت قدردانی و خداحافظی به اتاقش رفتم دختر کوچکترم که پنج ساله بود کنارم بود استاد یک جعبه شیرینی برداشت و به من تعارف کرد من که برداشتم به دخترم نیز تعارف کرد خواستم برایش شیرینی بردارم که با لبخند خاص خودش، جعبه را کشید و آروم گفت اجازه بده خودش بردارد. آری فهمیدم نباید بجای کودکم تصمیم بگیرم و انتخاب کنم


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید