دیدار بنیانگذار بنیاد فرهنگی بین المللی مادر با ریاست محترم صدا و سیمای مرکز فارس

دیدار  بنیانگذار بنیاد فرهنگی بین المللی مادر با آقای دکتر پهلوانیان ریاست محترم صدا و سیمای مرکز فارس

در این دیدار که روز سه شنبه ۲۱ آذرماه ۱۴۰۲ در محل صدا و سیمای مرکز فارس برگزار گردید، آقای مهندس محمدی بنیانگذار بنیاد مادر به تشریح اهداف، منشور، شاخصها و عملکرد بنیاد پرداختند. ایشان با بیان اینکه اهداف و منشور بنیاد مادر و شاخصهای انتخاب مادران نمونه به سی زبان زنده دنیا ترجمه گردیده و بنیاد نیز در صد کشور دنیا  به ثبت رسیده است، گفتند: تا این تاریخ بیش از ۵۰ آیین نکوداشت و تجلیل از مادران نمونه در ۲۸ استان کشور با انتخاب بیش ۶۰۰ مادر نمونه در سراسر کشور برگزار نموده است.برای اولین بار در کشور ، ۱۴ آذر ماه امسال  نخستین  آیین نکوداشت تجلیل از مادران نمونه دارای فرزند معلول از سراسر استان فارس در شیراز با حضور مردم و مسئولین کشوری و استانی به نحو بسیار شایسته و‌ معنوی توسط بنیاد مادر و با همکاری سازمان بهزیستی استان فارس برگزار گردید. 

صدا و سیمای فارس
سپس آقای دکتر پهلوانیان ریاست سازمان صدا و سیمای مرکز فارس ضمن خوش آمدگویی به بنیانگذار بنیاد مادر و همراهان  ایشان و تقدیر و تشکر  از دست اندرکاران بنیاد مادر که در این بنیاد که بنام قداست آمیز مادر نامگذاری شده و با این حرکت ارزشمند و معنوی و بسیار ضروری  در کشور و جهان فعالیت می نمایند، مطالبی در مورد جایگاه و نقش مادر در جامعه بیان نمودند. ایشان اظهار داشتند صدا وسیمای مرکز فارس از این کار ارزشمند بنیاد مادر حمایت خواهد کرد.
در این دیدار سرکار زهرا سمیعی یزدی عضو هئات امنا و مدیر اجرایی بنیاد مادر در مورد عملکرد و برنامه های آینده بنیاد مادر توضیحاتی را برای حاضرین ارائه نمودند. در پایان تندیس بنیاد مادر از طرف بنیانگذار بنیاد مادر به جناب اقای دکتر پهلوانیان اعطا شد و مقرر گردید در اولین فرصت ریاست محترم سازمان صدا وسیما مرکز فارس بازدیدی از بنیاد مادر داشته باشند.

صدا و سیما

صدا و سیما

۲۶ آذر ۱۴۰۲
تعداد بازدید : ۱۹۵
کد خبر : ۳۵۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید