فراخوان مادران شایسته

فراخوان مادران شایسته

مادر چراغ راه آینده است

فراخوان عمومی

معرفی مادران شایسته

 

بنیاد مادر بمنظور ارج گذاری به مقام والای مادر و آشنا ساختن جامعه، بخصوص نسل جوان به نعمت، معنویت و قداست این شخصیت بی بدیل تاسیس شده است. این بنیاد تصمیم دارد در دومین آئین نکوداشت مادر که روز جمعه 10 مهرماه 1394 مصادف با عید سعید غدیر خم، با حضور فرزندان بنیاد و جمع کثیری از بلندپایه گان دانش و فضیلت و فرهنگ و هنر در شیراز برگزار خواهد شد 10 نفر (ده نفر) از مادران شایسته را مورد تقدیر قرار داده و به هریک از آن عزیزان هدیه ای تقدیم دارد.

 به منظور انجام این اقدام بزرگ انسانی از همه مردم شریف استان فارس خواهشمند است، با این بنیاد همکاری نموده و با توجه به نکات زیر چنانچه مادرانی را می شناسند که می توانند بعنوان مادر شایسته معرفی شوند نسبت به معرفی آنان اقدام فرمایند .

 1 ـ کلیه سازمان ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی میتوانند یکی از مادران کارمند و یا تحت پوشش خود را بعنوان مادر شایسته معرفی نمایند.

2 ـ تمامی آحاد جامعه در معرفی مادرانی که به نظر آنها میتوانند مادر شایسته باشند اقدام لازم معمول فرمایند.

3 ـ نام ، نام خانوادگی ، نشانی محل سکونت ، دو قطعه عکس 4 × 3 و شرح مختصری از زندگی و دلیل شایستگی ایشان را با مدارک و مستندات لازم حداکثر تا روز 94/05/30 به آدرس شیراز صندوق پستی 795-71455 بنیاد مادر ارسال شود.

4 ـ هیئت امناء و مشاوران بنیاد مادر، پس از بررسی مدارک معرفی شدگان، با درنظر گرفتن جمیع جوانب و معیارهای بنیاد و احتمالا، مصاحبه با مادر معرفی شده ، نسبت به انتخاب 10 نفر (ده نفر) از آنان اقدام خواهند کرد.

 

 بدیهی است همکاری در این زمینه موجب رشد مبانی اخلاقی ، انسانی و ادای دین به مادران جامعه خواهد بود. از همکاری صمیمانه و خداپسندانه ای که در این مورد مبذول خواهید فرمود پیشاپیش سپاسگزاری می نماید.


دعای خیر مادر همیشه همراهتان

غلامرضا محمّدی

بنیان گذار بنیاد مادر

۷ اَمرداد ۱۳۹۴
تعداد بازدید : ۱,۰۹۹
کد خبر : ۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید